Route 66 & Grand Canyon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris en Ellen - WaarBenJij.nu Route 66 & Grand Canyon - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Iris en Ellen - WaarBenJij.nu

Route 66 & Grand Canyon

Door: Iris

Blijf op de hoogte en volg Iris en Ellen

30 Mei 2008 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Hey Allemaal,

Na Dallas zijn we weer verder gereden op de Route 66. We reden door Texas en zagen de omgeving veranderen in een iets bergachtiger New Mexico. Ik reed in de ochtend eerst een paar uur, waardoor Julie en ik aan het eind van de middag op de achterbank weer lekker aan het bier zaten. Lichtelijk aangeschoten kwamen we aan in een plaatsje vlak voor Alberquerque in New Mexico.

De volgende ochtend reden we verder door New Mexico over de Route 66 naar Arizona. Onderweg zijn we door het Petrified Forest gereden wat een heel mooi en leuk voorproefje was van de Grand Canyon. Het uitzicht was ongelooflijk. Daarbij konden we een stuk zien van de historische Route 66. 's Avonds kwamen we aan in de Grand Canyon. Op goed geluk zijn we het park ingereden op zoek naar een slaapplaats. En we bleken heel erg veel geluk te hebben. Er was nog 1 kamer vrij die net 10 minuten daarvoor was geannuleerd. Dit was een prima te betalen kamer. 's Avonds hebben we drankspelletjes gedaan en heel veel gelachen.

Woensdag moesten we weer uitchecken omdat we naar andere kamer moesten verplaatsen. We hebben overdag heerlijk door de Grand Canyon gelopen. Het is echt onbeschrijfelijk zo mooi en eigenlijk niet in foto's te vatten. Het weer was prima uit te houden. Het was niet te warm en er stond een lekker windje. Aan het eind van de middag zijn we verplaatst naar de nieuwe Cabin. Deze was heel erg relaxt. Midden in de natuur en we konden heerlijk buiten zitten. We wilden eerst de zonsondergang bekijken, maar deze hadden we net gemist.. helaas.. We hadden we hele leuke hertjes gezien ;)

's Avonds hadden we besloten de volgende ochten op te splitsen. De jongens zouden om 4uur opstaan om de zonsopgang te bekijken en Julie en ik gingen de Dessert View tour doen die om 9uur startte. Julie en ik hadden daarom besloten om de jongens dronken te voeren zodat ze het niet zouden redden ;). Dit was niet helemaal gelukt.. ik denk dat wij dronkerder waren dan zij, omdat wij de drankspelletjes de hele tijd verloren..


Kortom, donderdagochtend stonden de jongens om 4uur op en Julie en ik zaten later die ochtend in de bus voor de Dessert View. Dit was een geweldige tour. Er werd heel veel verteld over de Grand Canyon en we kwamen op hele mooie plekken, waar we konden genieten van het mooie uitzicht over de Colorado River. Om 14uur kwamen we terug en daar vonden we de jongens, helemaal afgepijgerd. Ze hadden 7uur gelopen en waren super moe.. De conclusie daarvan was, dat ik naar Las Vegas mocht rijden. Om ongeveer 16uur vertrokken we en terwijl Julie en ik lekker met de muziek aan het meezingen waren in de auto, lagen Mark en Jens achterin te slapen. We reden over de Hooverdam en kwamen rond 22uur in Las Vegas aan. Daar hebben we een motel gevonden voor 2 nachten. Daarna gaan Jens en Julie verder en blijf ik in ieder geval nog hier tot woensdag. Daarna vlieg ik naar Missoula, om daar nog een weekend te genieten.

Liefs, xx Iris

  • 31 Mei 2008 - 16:55

    Jennieeee:

    nog maar 10 nachtjeeessss dan ben je er weer:D Ik vind het echt STOM dat ik dan op school zit, maar reken maar dat ik zsm terugkom!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Washington, D. C.

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Juni 2008

(way) Back in Missoula

03 Juni 2008

Vegas Baby

30 Mei 2008

Route 66 & Grand Canyon

26 Mei 2008

New Orleans

23 Mei 2008

Miami, Everglades, Orlando en Gainesville
Iris en Ellen

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 20429

Voorgaande reizen:

13 Januari 2008 - 10 Juni 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: